چالش این رقابت 

طراحی پلن بهینه جذب مشتریان علاقه مند به فعالیت در بورس با استفاده از تحلیل های شناختی

شرایط شرکت در رقابت و نکات مهم

علاقه مندان به شرکت در رقابت میتوانند به صورت انفرادی و تیمی در رویداد ثبت نام کنند.


با توجه به بین رشته ای بودن مساله مطرح شده؛ نیاز هست تا افراد تیم تشکیل داده و برای حل مساله اقدام کنند در این مرحله ما به افراد جهت تیم سازی کمک خواهیم کرد.

 استارت آپ هایی که علاقه مند به شرکت در رقابت هستند نیز در ترکیب تیم خود از متخصصان رشته های علوم شناختی، داده کاوی هوشمند، هوش مصنوعی، اقتصاد، مارکتنیگ و ... را داشته باشند.

ثبت نام کنندگان در رقابت می‌بایست تمام اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری و ... را مورد بررسی قرار داده و نتیجه تحلیل را در قالب پروپوزال به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند. بدیهی است هر چه میزان اطلاعات بررسی شده بیشتر باشد تحلیل ها دقیق تر خواهد بود.

فرمت دریافت پروپوزال از طریق لینک رو به رو قابل دستیابی است. 



۱. بررسی تأثیر سیاست ها، برنامه ها و نحوه گفت و گو ها بر عواملی همچون میزان سرمایه گذاری در بورس و دلایل سرمایه گذاری


۲. بررسی تأثیر سیاست ها، برنامه ها و نحوه گفت و گو ها بر عواملی همچون جذب مشتریان به بورس


۳. مدل شیوع اخبار نادرست و شایعات با محوریت بورس در فضای مجازی


۴. تحلیل همزمان گفتمان و رفتار جامعه و دینامیک آنها در پاسخ به وقایع و سیاست های دولت برای مهار و مدیریت بحران های بورسی در کشور


۵. رصد دینامیک گفتمان مردم در فضای مجازی و ارتباط آن با رفتار اجتماعی آنها نظیر عدم مشارکت در بورس در ابعاد مختلف بحران نظیر درک خطر سقوط اقتصادی


۶. دینامیک ذهنیت افراد نسبت به عملکرد مبین سرمایه در سراسر دنیا در مواجهه با کرونا و عوامل تاثیر گذار بر آن پ


۷. تاثیر سقوط بورس در نگرش ذهنیت و افکار پایه افراد با محوریت بررسی عملکرد کارگزاری های بورسی در کشور در مواجهه با بحران اقتصادی


۸. مدلسازی الگوی تطبیق افراد با سبک رفتاری جدید مورد نیاز در مواجهه با بورس


۹. تحلیل بازار سرمایه بر اساس داده های اجتماعی و ارائه برنامه های پیشنهادی جهت ایجاد حس مثبت در بازار


۱۰. تحلیل داده های اجتماعی بر مبنای تحلیل احساسات فعالان بورس

محور های رویداد

زمان‌بندی رویداد

ثبت نام و ارسال طرح 

فاز اول

داوری غیر حضوری

فاز دوم 

7 اسفند

پایان وبینار ها

یک هفته

پروپوزال های ارسال شده توسط شرکت کنندگان، در مرحله داوری غیر حضوری مورد بررسی قرار می‌گیرند.

یک روز

آغاز وبینار ها

8 اسفند

برگزیدگان نهایی مسابقه در این مرحله مشخص می‌شوند و رتبه بندی شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

Demo Day

داوری حضوری

فاز چهارم

شرکت کنندگان به مدت دو هفته فرصت دارند تا پروپوزال های خود را جهت ارزیابی اولیه و داوری به ایمیل دبیر خانه به آدرس CognitUp@gmail.com ارسال نمایند.


حامیان رویداد

تمامی حقوق این سایت برای CognitUp محفوظ است.